LET OP: Strippenkaart Online is vernieuwd
Bekijk de video aandachtig
Bekijk de video aandachtig
BELANGRIJK!!
Er zijn tijdens de migratie een aantal belangrijke zaken verandert. Dit kan invloed hebben op jouw instellingen en pakketten.
Tevens is er voor jouw klanten ook iets verandert. Mijn advies is om hun hiervan op de hoogte te brengen middels een mailing.
Hieronder de noodzakelijke veranderingen:
Belangrijk om te weten is dat je voortaan moet inloggen via strippenkaartonline.app (ipv app.strippenkaartonline.nl)
Jouw klanten moeten ook elders inloggen en het is belangrijk dat je dit doorgeeft in een mailing.
Voorheen moesten jouw klanten inloggen via jouwdomein.strippenkaartonline.nl.
NU moeten jouw klanten inloggen via jouwdomein.strippenkaartonline.app
Je kunt inlog gegevens voor jouw klanten via deze link vinden https://strippenkaartonline.app/instellingen/klantenportaal
Jouw pakketten waar jouw klanten een strippenkaart kunnen kopen hebben een andere link gekregen.
Mocht je de oude link op bijvoorbeeld jouw website hebben staan, dan is het dringende verzoek om deze te vervangen voor de nieuwe link
Een oude link zag er zo uit (jouwdomein.strippenkaartonline.nl/registreren/iuwrety
De nieuwe link zal er zo uit zien jouwdomein.strippenkaartonline.app/registreren/teyrury
LET OP: ieder pakket heeft zijn eigen unieke link en is anders als voorheen. je dient dus echt de link vanuit deze pagina te kopieren en te plakken op bijvoorbeeld jouw website https://strippenkaartonline.app/instellingen/klantenportaal
Werk jij met medewerkers? Dan hebben ze automatisch met de migratie alle rechten gekregen.
Is dat niet de bedoeling? Schakel dan de manager functie uit en selecteer enkel de functie waartoe jouw medewerker wel rechten tot heeft. Bijvoorbeeld de bulk transactie zodat jouw medewerker bij meerdere mensen in eenkeer een strip kan afschrijven.
Jouw email instellingen zijn helaas niet overgenomen vanuit het oude systeem.
Mocht jij een eigen handtekening willen plaatsen kun je die hier opnieuw plaatsen https://strippenkaartonline.app/instellingen/algemeen
Het kan zo zijn dat jouw instellingen niet helemaal goed zijn overgenomen.
Ik adviseer om dit even te controleren
Mocht jij geen koppeling hebben met factuursturen.nl en gebruik maken van de facturen vanuit het strippenkaart systeem dan kun je alle facturen uit de oude omgeving onder aan deze pagina downloaden https://strippenkaartonline.app/instellingen/algemeen
Mocht jij een verbinding hebben gemaakt met Zapier dan zal dit opnieuw moeten gebeuren.
Log in in jouw zapier account en verwijder de zap die met strippenkaartonline heeft te maken.
Via onderstaande video laat ik je zien hoe je opnieuw verbinding maakt.
Ik weet dat je hier wellicht niet op zit te wachten, maar om zeker te weten dat alles weer als vanouds gaat draaien raad ik je aan om alles even na te lopen en alles binnen jouw account te controleren.
- Jouw inlog https://strippenkaartonline.app
- waar jouw klanten moeten inloggen jouwdomein.strippenkaartonline.app
- Klantenportaal en pakketten https://strippenkaartonline.app/instellingen/klantenportaal
- Email instellingen https://strippenkaartonline.app/instellingen/algemeen
- Actieve functies https://strippenkaartonline.app/instellingen/functies
- Facturen oude portaal https://strippenkaartonline.app/instellingen/algemeen
- Integraties https://strippenkaartonline.app/instellingen/integraties
- Werkverzoeken https://strippenkaartonline.app/werkverzoeken
Je kunt nu zelf jouw checkout pagina samenstellen. Wat moeten jouw klanten wel en niet invullen en wat zijn verplichte velden. Zo houd je de checkout pagina overzichtelijk en functioneel.
Externe links in het menu. Voeg externe links toe aan het dashboard van jouw klanten. Ze krijgen daarmee een extra knop die linkt naar een plaats naar keuze. Bijvoorbeeld een event pagina of agenda.
Op dit moment zijn we deze functie nog aan het uitrollen. Je kunt (mocht je dat willen) een termijn hangen aan de ingekochte strippen. Zodra deze periode is verlopen zijn de strippen ongeldig.